Živý kraj – Destinační agentura pro Karlovarský kraj získala hned tři ocenění ve Velké ceně cestovního ruchu 2021/2022 za různé kategorie. Uspěla také v anketě Kraj mého srdce v kategorii KAM do lázní/wellness. Úspěchy si přiváží z veletrhů Holiday World a Region World, které probíhaly od 18. do 20. března na výstavišti v Praze.
Velká cena cestovního ruchu upozorňuje na nové počiny v tomto oboru. Tuto soutěž tradičně organizuje společnost COT group, v 15. ročníku se spoluorganizátorem stala společnost ABF. Partnerem byla agentura CzechTourism. Po loňském ročníku soutěže, který se odehrál v online režimu, proběhlo letos vyhlášení vítězů v tradiční formě slavnostního ceremoniálu a vůbec poprvé v rámci zahájení veletrhů Holiday World a Region World.
Počet přihlášených projektů byl v letošním ročníku rekordní a soutěžilo se v tradičních kategoriích Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický produkt a Nejlepší elektronický projekt, novinkou byla kategorie Nejlepší udržitelný projekt v cestovním ruchu.
Destinační agentura pro Karlovarský kraj uspěla hned ve třech kategoriích. Kampaň „Dovolená? V Karlovarském kraji!“ získala první místo v kategorii Nejlepší jednotná kampaň. U kampaně představující hlavní atraktivity Karlovarského kraje a lákající tuzemské návštěvníky ke strávení dovolené právě v této části Česka porota ocenila výborně zpracované vizuální materiály s nápaditou grafikou doplněné o skvělý obsahový marketing. Velmi dobře byl podle porotců zvolen mediamix a o kvalitě kampaně svědčí i dosažené výsledky.
První místo získala destinační agentura také v kategorii Nejlepší turistický produkt za produkt „Cesta za pivem Karlovarským krajem“, který vznikl s cílem podpořit specifickou lokální gastro produkci a propojit ji do oblasti cestovního ruchu. Podle porotců jde o zajímavě zpracovanou podporu lokálních pivovarů, která má za cíl rozvinout nový segment cestovního ruchu. I v tomto případě se uznání poroty mimo jiné dočkal i zvolený mediamix. V kategorii Nejlepší elektronický projekt získala destinační agentura 3. místo za projekt „Lázně zdraví“, kde porota ocenila schopnost agentury aktivně reagovat na vývoj aktuální situace v souvislosti s pandemií. „Máme velkou radost, že se destinační agentuře povedlo v letošním ročníku Velké ceny cestovního ruchu i přes rekordní počet přihlášených projektů uspět hned ve třech ze čtyř kategorií, a navíc se s projekty umístit na prvních příčkách,“ dodává předseda destinační agentury Petr Židlický.
Destinační agentura zabodovala také v desátém ročníku ankety Kraj mého srdce, který proběhl ve spolupráci neziskové organizace KAM po Česku a veletržní správy PVA EXPO Praha, tradičně pod záštitou Asociace krajů České republiky. Karlovarský kraj získal první místo v kategorii KAM do lázní/wellness. Anketa proběhla na portálu redakce www.kampocesku.cz/anketa., kde čtenáři hlasovali celkem v osmi kategoriích.
Tisková zpráva ke stažení zde