Destinační agentura Živý kraj v období říjen – prosinec 2025 realizuje marketingovou kampaň zaměřenou na propagaci lázeňství a medical wellness Karlovarského kraje ve Spolkové republice Německo (SRN).
Kampaň je financována za finanční podpory Karlovarského kraje, který na její realizaci poskytl 1 milion korun. Díky této podpoře bude možné efektivně oslovit mladší generaci v online prostředí a motivovat ji k nákupu pobytových balíčků mimo hlavní sezónu.
Cíl kampaně
Hlavním cílem je prostřednictvím cílené online propagace představit Karlovarský kraj jako destinaci lázeňství a wellness, která nabízí péči o zdraví, prevenci i relaxační dovolenou.
Kampaň je zaměřena na posílení povědomí a zapamatovatelnosti značky na německém trhu, především v aglomeracích Mnichova, Norimberku a Regensburgu.
Prostřednictvím atraktivních vizuálů a online kanálů (sociální sítě, display, YouTube a retargeting) osloví cílovou skupinu 35+, která své pobyty plánuje s předstihem.
Očekávané přínosy
Kampaň má přispět ke zvýšení zájmu o Karlovarský kraj jako lázeňskou a wellness destinaci, posílit image regionu a vytvořit podmínky pro tzv. odloženou spotřebu – tedy budoucí rozhodnutí o návštěvě kraje. Dlouhodobým přínosem bude nárůst počtu hostů v lázeňských městech i v celém regionu, což pozitivně ovlivní ekonomiku cestovního ruchu – od lázeňských a ubytovacích zařízení až po gastronomii a místní podnikatele.
Kontinuita a dlouhodobý efekt
Projekt navazuje na úspěšné marketingové aktivity z předchozích let, které prokázaly svou efektivitu v budování povědomí o regionu. Současně rozvíjí systematickou komunikaci Karlovarského kraje na německém trhu a pracuje s fenoménem odložené spotřeby, kdy klienti oslovení během kampaně realizují své pobyty s časovým odstupem – což přináší dlouhodobý efekt propagace.

