Destinační agentura Živý kraj spustila marketingovou kampaň zaměřenou na německý trh, která má za cíl představit region jako atraktivní místo k návštěvě i mimo hlavní turistickou sezónu. Díky finanční podpoře Karlovarského kraje, který na tuto mimořádnou kampaň poskytl 5 milionů korun, bude možné efektivně oslovit mladší generaci cestovatelů z regionů Bavorska, Duryňska, Saska-Anhaltska, Saska, Braniborska a Berlína.

Kampaň, která odstartovala v září a poběží až do prosince 2024, představuje Karlovarský kraj jako destinaci, kde se mluví jazykem relaxace a klidu. Je postavena na jednoduchém, ale účinném konceptu a je zaměřena na aktivní lidi starší 25 let, kteří rádi cestují a upřednostňují kvalitní služby v oblasti wellness a volnočasových aktivit. Cílovou skupinou jsou lidé střední a vyšší třídy, kteří preferují cestování, zdravý životní styl a wellness, a to bez ohledu na způsob, jakým cestují – ať už sami, s přáteli či rodinou. Vedle mladšího publika oslovujeme také stávající návštěvníky lázní, kteří ocení zvýhodněnou mimosezónní nabídku.

Součástí kampaně jsou digitální reklamy na platformách Meta, Instagram, Google a YouTube a zahrnují videa, reklamy v Stories a Reels, desktopové a mobilní bannery i bumper ads na YouTube. Součástí kampaně je i podpora České centrály cestovního ruchu, která v listopadu a prosinci podpoří šíření reklamního obsahu.

 

www.kr-karlovarsky.cz